عنوان ندارد
عنوان ندارد

عنوان ندارد

- پـایـان -

پایان تنهایی ـآ / پایان ِ خندیدن ـآ و کیف کردن ـآ / پایان ِ شب اومدن ـآ / پایان ِ بستنی خوردن ـآ و چرخیدن ـآ / پایان ِ حرص خوردن ـآ و کهیر زدن ـآ ( آقای ناصری : | -4- ) / پایان ِ خوراکی ـآ و مسخره شدن ـآ و دور ِ همی ـآ و چایی خوردن ـآ



دلم گرفت ازین پایان / وقتی دلم گرفته ینی اینکه ی چیز ِ خوب رو از دس دادم


دلم براشون تنگ میشه / دلم برا ااون روزا تنگ میشه 


 + باد خنک بهاری و هوای ابری بارونی و موزیک سام و نرگس / فکرایی ک به باد داده شد .



 - - - - تمـــــآم شــــد - - - -


92/2/31 ساعت 10 شب

نظرات 1 + ارسال نظر
آفتابگردون پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

آفتاب میتابه
نه فقط برا آفتابگردون ؛برا همه میتابه
نیاد اون روزی که آسمون ابری باشه
:-(
--
اون روز دور نیست که آفابگردون بگه:
آفتاب آمد دلیل آفتاب :-)
بعد حرفای قشنگ خنده های دوباره آفتاب و دلغشه های دوباره ی آفتابگردون
وای خدا...
بعد آفتابگردون فقط یک دقیقه وقت بخواد واسه اینکه دورت بگرده
نفس بگیره تو هوات آسمون رو بذاره زیر پات از دلکش ترین لحظه ها :)
----
خداجون فقط پام زودتر خوب بشه ؛) همین :دی "لطفا دیگه تصادف هم نکنم کسی هم بهم نزنه داغونم کنه و در بره" بقیش رو خودم مراقب هستم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد